Voorjaarsconcert

Met een hoofdrol voor de marimba op zondag 2 april.

Zondag 2 april organiseert Fanfare Concordia een voorjaarsconcert in zaal Pestoeërskoel. Naast onze eigen fanfare zal ook Harmonie St. Agatha uit Grathem optreden en zij staan onder leiding van Ester Alofs.

Het belooft een mooi voorjaarsconcert te worden, waarbij Fanfare Concordia onder meer het Marimbaconcert van Alfred Reed zal spelen. Richard Dols zal hierbij als soleren en hij is in het dagelijks leven slagwerker bij de “Marinierskapel der Koninklijke Marine” en evenals onze dirigent Jan Kitzen afkomstig uit Munstergeleen.

Daarnaast zal ook Gijs Houben zijn solo op marimba spelen, waarmee hij Limburgs Kampioen is geworden met 93 punten en lof der jury!

De aanvang van het concert in Pestoeërskoel is om 15.00 uur. De toegang is gratis en uiteraard is iedereen van harte welkom!