Triple B Music Day in Ittervoort

Zondag 29 maart vindt er voor de jeugd een muziek/activiteiten dag plaats in Cultureel Centrum De Mortel te Ittervoort.  Muzikanten in de leeftijd van 10 tot en met 17 jaar van diverse muziekverenigingen uit midden Limburg treffen zich deze dag om samen te musiceren en vooral plezier te maken samen.

Het doel is om de jeugd te Binden, Boeien en Behouden, dit verklaart ook de naam voor deze dag “ Triple B Music Day”.

Jeudgfanfare Forever Young Leveroy / Kelpen-Oler kwam met het initiatief om een activiteiten dag te organiseren voor jeugdorkesten uit omliggende dorpen.

Dit idee werd door veel jeugdcommissies enthousiast ontvangen. Het resultaat is dat 7 jeugdkorpsen zich hebben aangemeld om aan dit spektakel deel te nemen.

Maar liefst 150 jeugdleden zullen aan dit event deelnemen.

Wat mag men verwachten van deze dag? Samen repeteren, Samen eten, Samen lol maken en Samen een concert geven op het einde van de dag voor de fanclub.

Na dit event  zullen de jeugdcommissies  zich vaker gaan treffen zodat samenwerken

vanzelfsprekend wordt.

De Deelnemende Jeugdorkesten zijn;