Percussion beyond borders….

Vol trots presenteert de percussiegroep van Fanfare Concordia Leveroy op zondag 4 maart 2018 om 14.30 uur in DOK6 te Panningen een anderhalf uur durende slagwerkshow: Percussion beyond borders…  Deze enthousiaste groep slagwerkers onder leiding van Roy Janssen is altijd op zoek naar vernieuwingen en liet veel stukken zelf arrangeren. Als voormalig Nederlands en vice-wereldkampioen hebben ze hun sporen verdiend in de slagwerkwereld en is het tijd voor een volgende stap. Met deze show schotelen de slagwerkers het publiek een zeer gevarieerd programma voor. Natuurlijk boordevol slagwerk, maar ook met nieuwe verbindingen, onverwachte samenwerkingen en uniek cross-overs.

De slagwerkers gaan de grenzen van percussie over door composities te spelen met basgitaar, elektrische én akoestische gitaar, toetsen, maar ook met kopblazers, klarinet, dwarsfluit, panfluit en zelfs een werk met een beatboxer. Kortom, een niet te missen concert voor iedere (slagwerk)muziekliefhebber. Kaartjes kosten 12,50 per stuk en dat is inclusief garderobe en een kopje koffie of thee vóórafgaand aan het concert. De kaarten zijn te bestellen op de site van DOK6, (www.dok6.eu) en dan even zoeken op 4 maart. Plaatsen zijn zelf te selecteren. Dus hoe eerder u bestelt, hoe mooier u zit en ziet!

Percussion beyond borders….

Zondag 4 maart 2018, 14.30 uur

DOK6 Panningen (www.dok6.eu)

Kaarten €12,50 (incl. garderobe en kopje koffie of thee vóóraf)