Overlijden erelid Tinus Brentjens

Met droefheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van ons oudste erelid Tinus Brentjens. Hij was ruim 63 jaar lid van onze vereniging en was nog altijd vol interesse richting zijn fanfare. Als het even kon, was hij erbij als we een optreden verzorgden. Hij keek uit naar zijn 100ste verjaardag die hij groots wilde vieren en waar wij hem uiteraard een serenade wilden brengen. De coronacrisis verstoorde dit geplande feestje dat iedereen hem zo had gegund. Op een later moment zullen wij in overleg met de familie Tinus alsnog eren en herdenken. Leveroy verliest in hem een geweldige verenigingsman, een dorpsfiguur, maar bovenal een prachtig mens. Rust zacht ‘ome Tinus’. Wij wensen zijn familie en nabestaanden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.