Oud ijzer actie

Het voorjaar is aangebroken en dat betekent dat Fanfare Concordia weer graag het oud ijzer bij u op komt halen. Dat doen we op zaterdag 17 april vanaf 9.00 uur. U ontvangt hiervoor nog een flyer die u voor het raam kunt hangen, zodat onze leden zien dat u oud ijzer heeft.

Door de strenge milieueisen mogen wij geen autobanden, koelkasten en dergelijke meer van u aannemen, wij hopen dat u hiervoor begrip kunt opbrengen.

Alle ijzeren materialen (en ook aluminium of koper) die u kunt missen nemen wij graag in dank aan. Indien u geen oud ijzer in de aanbieding heeft, is er natuurlijk altijd gelegenheid de fanfare financieel te steunen met een geldelijke bijdrage (NL38RABO 01284 02539).

Zet het ijzer aub niet aan de straat! Onze leden bellen even bij u aan om het op te komen halen. Uiteraard houden we afstand en houden we ons aan de geldende maatregelen.

U steunt onze vereniging hier enorm mee en we staan te trappelen tot het moment dat we u weer kunnen begroeten bij een muzikaal evenement!