Kerst over de wereld

Zondag 20 december vindt het gezelligste kerstconcert plaats van de omgeving.

Kerst over de wereld

Imagine all the people, living life in peace’, zong John Lennon een tiental jaren geleden.  Warmte, gezelligheid en samenzijn; dat is kerst. Maar eenzaamheid, kou en verdriet zijn óók realiteiten vandaag de dag. Gelukkig bestaat er nog altijd de troost die muziek kan bieden. Muziek kan namelijk ontroeren én verblijden, misschien juist vooral rond de donkere dagen voor kerst.

Kerstconcert Leveroy

Dat is dan ook de reden dat fanfare Concordia Leveroy en gemengd koor Milagri op zondag 20 december een bijzonder kerstconcert geven. Gemeenschapshuis Pestoeërskoel verandert vanaf 15.00 uur in hét warme, huiselijke middelpunt van Leveroy. Vanuit dat middelpunt word je meegenomen op een reis over de wereld, waarbij jeugdfanfare Forever Young, álle jeugd in opleiding, het koor én de fanfare gaan zorgen voor kerstachtige verrassingen. U leest het al; heerlijke ingrediënten voor een gezellige middag!

De entree is gratis, de koffie bruin en het kerstgevoel oprecht. Graag tot zondag 20 december!