Kerst-brunch concert

Kerst-brunch-concert Leveroy op zondag 22 december

“It’s beginning to look a lot like Christmas…”, zéker met het bijzonder (smakelijke) kerstconcert wat binnenkort op de planning staat! Op zondag 22 december organiseren Fanfare Concordia Leveroy, de percussiegroep en gemengd koor Milagri in samenwerking met Bakkerij Küster een feestelijk kerstconcert om je vingers bij af te likken. Dat lees je goed: tussen de muzikale gangen door wordt er namelijk een heerlijke brunch geserveerd!

Een bijzondere samenwerking, die niet zomaar tot stand is gekomen. Zowel fanfare Concordia als Bakkerij Küster vieren namelijk dit jaar hun 90-jarig bestaan. Een mijlpaal die niet onopgemerkt is gebleven, gezien de vele festiviteiten die afgelopen jaar hebben plaatsgevonden. En met dit heerlijke kerst-brunch-concert wordt een feestelijk jaar heerlijk afgesloten. De fanfare, de percussiegroep en gemengd koor Milagri brengen u vervolgens in de kerststemming!

Het programma ziet er als volgt uit:

• 10.30 uur zaal open en muzikaal welkom saxofoon kwartet
  • 11.00 uur aanvang concert en brunch
    • soep met stokbrood
  • Optreden ensemble percussiegroep Fanfare Concordia
    • Pasteitje met kippenragout
  • Optreden gemengd koor Milagri
    • mini-saucijzenbroodje
  • Optreden Fanfare Concordia
    • koffie/thee met kerstbrood
  • 14.00 uur einde

Op tafel staat verder nog een assortiment broodjes, zoet en hartig beleg, jus d’orange en melk en chocomel.

Kaartjes kosten €12,- per persoon voor volwassenen (inclusief 2 consumptiebonnen) en €6 voor kinderen t/m 12 jaar en zijn te verkrijgen bij Bakkerij Küster. Zorg dat je er op tijd bij bent, want vol is vol!