Gevarieerd gezamenlijk kerstconcert door Gemengd koor Milagri en Fanfare Concordi

Zaterdag 23 december vormt Pestoeërskoel het decor voor het gezamenlijke kerstconcert van gemengd koor Milagri en Fanfare Concordia Leveroy. Vanaf 19.00 uur zult u niet alleen muzikaal, maar ook door de aankleding helemaal in de kerstsfeer komen. Zeker onder het genot van een kopje koffie met daarbij een heerlijke wafel.

Het gemengd koor en de fanfare zullen één totaalprogramma brengen dat circa anderhalf uur zal duren. Met uiteraard de bekende kerstliederen, maar ook verrassende arrangementen van bekende kerstsongs. Natuurlijk zullen de fanfare en het koor gezamenlijk optreden, maar ook ieder afzonderlijk, waarbij sopraan Neeltje Prick zowel bij Milagri als bij Concordia zal soleren.

Ook slagwerker Gijs Houben van de fanfare zal in één werk op vibrafoon de solistische rol vervullen. En Milagri heeft Tim Crins weten te strikken die al eerder zeer succesvol met het koor samenwerkte en op toverachtige wijze zijn melodieën op fluit ten gehore brengt.

Kortom, geen enkele reden om thuis te blijven op zaterdag 23 december, maar meer dan redenen genoeg om samen met kinderen, opa en oma en heel veel vrienden en bekenden om 19.00 uur naar Pestoeërskoel te komen voor een prachtig kerstconcert. En de entree is gratis.