Eindproject basisschool groep 3 en 4

Concert van de kinderen met Fanfare Concordia.

Muziek maakt slim, dat bewijst wetenschappelijk onderzoek. Dus kinderen op jonge leeftijd met muziek in aanraking laten komen, is een zeer goede zaak. Ook omdat  dat voor Fanfare Concordia een mogelijkheid is om potentiële leden te werven. Vandaar dat de fanfare al voor het tweede schooljaar deze muzieklessen op school sponsort. Door docent Sjraar Klaassens krijgen kinderen op een speelse maar zeer educatieve manier muziekles op school. En dit project wordt samen met alle kinderen afgesloten met een concert samen met de grote fanfare. Ouders, verzorgers, broers en zussen, vriendjes en vriendinnetjes zijn allemaal van harte welkom om dit concert bij te wonen en te komen beluisteren en bewonderen wat de kids allemaal van meester Sjraar hebben geleerd.

Dit eindproject concert vindt plaats op dinsdag 24 juni in zaal Pestoeëerskoel om 19.00 uur.

Aansluitend is er repetitie van de fanfare en mensen die een keer een repetitie willen bijwonen, zijn van harte uitgenodigd om dit te doen.