Drumband speelt met het hart en wint

Vrijdag 12 juli 2013 een dag om nooit weer te vergeten. Onze drumband doet mee in de World Division slagwerk van het WMC te Kerkrade en durft de strijd aan met de titanen van deze wereld.

Er werd gemusiceerd vol passie en vooral emotie. Een ruim 50 minuten durend concert waar vooral beleving de boventoon voerde. Een beleving  die de jury wist te waarderen.

De grote rivaal Percussion Orchestra WIK (wereld kampioen van het vorige WMC) werd compleet verslagen. Leveroy behaalde 93 en WIK 87 punten. En dat allemaal met eigen mensen. Wat een prestatie!

Het theater ontplofte bijna en alle slagwerkers stormde het podium om hun eigen Roy Janssen op de schouders te nemen. Wat een ontlading bij de gehele groep en links en rechts tranen.
Mensen wat mogen wij trots zijn op z’n geweldige club binnen onze fanfare. Op zien Leivers maar wel met het hart.

Bij terugkomst in het dorp stond de fanfare en vele mensen hun op te wachten. Het werd een lange eerste kermisnacht een nacht om nooit meer te vergeten.

Proficiat! En of wij wereld kampioen worden hangt af van de komende 2 weekeinde. Er moeten namelijk nog 10 korpsen optreden in deze divisie. Op 26 juli weten meer.