Agenda

Hieronder vind je alle activiteiten van de fanfare, percussiegroep en Forever Young (met uitzondering van de reguliere repetities). Wijzigingen voorbehoud.

19-09-2020 | 09:00 - 12:00uur

Oud ijzer actie

Vanaf 9.00 uur komen leden van de vereniging bij u langs voor het ophalen van oud ijzer en andere metalen. Door de strenge milieueisen mogen wij geen autobanden en andere niet-metalen meer van u aannemen, wij hopen dat u hiervoor begrip kunt opbrengen.

Alle ijzeren materialen die u kunt missen nemen wij graag in dank aan. Indien u geen oud ijzer in de aanbieding heeft, is er natuurlijk altijd gelegenheid de fanfare financieel te steunen met een geldelijke bijdrage.

U ontvangt een flyer. Hang deze goed zichtbaar voor het raam, zodat we weten dat u oud ijzer heeft.

Bestuur en leden van Fanfare Concordia willen u bij voorbaat danken voor uw bijdrage aan onze vereniging.