Slagwerkconcert in Leveroy

Zondag 26 juni 17.00 uur Pestoeerskoel

Met hoge snelheid door de smalle Italiaanse straten scheuren, achtervolgd door de politie! Maar je schudt ze af en geniet van de rijkdom die je hebt buitgemaakt. Alles relaxed, lekker chillen en leuke dingen doen met je centen. Maar dan zijn ze je toch weer op het spoor, achtervolgen je. Je bent op de vlucht en doet er alles aan om te ontsnappen, maar hoe loopt dit af? Dat kun je horen in ‘Crime scene’, een van de drie werken die de percussiegroep van Fanfare Concordia Leveroy zondag 26 juni vanaf 17.00 uur ten gehore brengt in zaal Pestoeërskoel in Leveroy!

Er is echter nog veel meer prachtige slagwerkmuziek te horen, want de slagwerkgroep van Harmonie EMM uit Budel komt op bezoek. En dat is niet zomaar een bezoeker, want zij werden in 2015 Nederlands kampioen in de hoogste afdeling met 90 punten en lof der jury. En onlangs haalden zij op het EMJ in Neerpelt het predikaat summa cum laude voor hun optreden. Wij gaan van ze genieten onder leiding van hun dirigent Guido Pouwels!

Onze jeugd

Fanfare Concordia is blij met de grote aanwas aan jeugd waarover we beschikken. En dat zijn ook veel slagwerkers! Zelfs zo veel dat we onder Jeugdfanfare Forever Young ook een jeugdslagwerkgroep zijn gestart. Zij staan onder leiding van Hans Verlaek en laten u horen wat zij in korte tijd hebben geleerd en hoe goed zij al kunnen samenspelen en musiceren.

Voorbereiding concours

De percussiegroep van Fanfare Concordia is nog immer vice-wereldkampioen en staat al jaren onder leiding van Roy Janssen. De slagwerkgroep is in voorbereiding op het concours op 20 november in Heel en aanstaande zondag zal het concoursprogramma worden gespeeld. Naast Crime Scene is dat de prachtige ballad Truth of Touch en het geweldige slagwerkstuk A Cristalized Memory. Het gaat een mooi concert worden in een combinatie van toekomstig talent en de ‘gevestigde orde’. Het concert begint om 17.00 uur in zaal Pestoeërskoel in Leveroy en u bent van harte welkom!