Zeer geslaagde optredens percussiegroep

De percussiegroep van Fanfare Concordia heeft in het weekend van 17 en 18 mei twee zeer geslaagde optredens gegeven. Zaterdagavond werd de eerste bijeenkomst van de Stichting Acitviteiten Leveroy (SAL) door de percussiegroep geopend. Het in eigen opdracht gecomponeerde werk 'Truth of Touch' werd ten gehore gebracht en daarna werd de goed gevulde zaal meegenomen naar 'the Middle Ages' om alvast in de stemming te komen voor de activiteiten die het SAL had georganiseerd.

Zondag werd er naar Sevenum vertrokken waar op uitnodiging van Vincent Oostenbrink voor een culturele kruisbestuiving werd gezorgd door een optreden te verzorgen samen met 2 herenkoren. De uitwisseling die de Sevensanghers uit Sevenum hadden met het herenkoor uit Assen werd afgewisseld met een optreden van de percussiegroep. De zaal was tot de nog toe gevuld en het publiek genoot van een geweldig optreden. Laatste werk was het WMC werk 'Sant Feliu La Fiesta Major' samen met het koperensemble Brass Experience. Dat het publiek genoot bleek uit de uitermate positieve reacties tussen de werken door en de staande ovatie die volgde na het concert. In gedachten waar we weer heel even terug in Kerkrade, na het optreden op het WMC......

Vincent bedankt voor de uitnodiging en dank aan de Sevensanghers voor de goede ontvangst en organisatie!