Rommelmarkt zondag 9 november

Al weer voor de 10de keer zal door Jong Nederland en Fanfare Concordia Leveroy een grote rommelmarkt worden gehouden in Leveroy.

Op zondag 9 november zal gemeenschapshuis “Pestoerskoeel” weer vol staan met allerlei bruikbare spullen. De deuren zijn geopend vanaf 13.00u tot 16.00u. Om 13.30u zal er wederom een spectaculaire veiling worden gehouden met alle pronkstukken
van deze rommelmarkt. Enkele Leveroyse veilingmeesters zullen deze waardevolle spullen verkopen aan de hoogste bieder
. Tijdens deze rommelmarkt kunt u ook genieten van een kopje koffe en een overheerlijke, vers gebakken wafel.

Kortom, kom genieten van een ouderwets gezellig middagje rommelmarkt in Leveroy op zondag 9 november en steun daarmee Jong Nederland en Fanfare Concordia Leveroy. De entree bedraagt slechts euro 1,50 en kinderen onder de 12 jaar mogen gratis naar binnen.

Let op: op zaterdag 8 november komen leden van beide verenigingen de spullen weer bij u ophalen. U krijgt hier nog informatie over.

Voor meer informatie kunt u mailen met info@jnleveroy.nl of info@fanfareconcordialeveroy.nl