Jeugdorkestenconcert op 5 november

'Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst'

Op vrijdag 5 november wordt een jeugdorkestenconcert georganiseerd in het Buurthuis Moesel aan de Christinelaan te Weert vanaf 18.30 uur. Naast de Jeugdharmonie van Sint Joseph Weert-Zuid en het Opleidingsorkest van Stedelijke Harmonie Sint Antonius zal ook jeugdfanfare Forever Young, met muzikanten uit Leveroy en Kelpen-Oler, optreden. Forever Young zal voor het eerst het muziekstuk Kids at the Movies ten gehore brengen, met muziek van, zoals de naam al zegt, verschillende films. Dit muziekstuk heeft Forever Young kunnen aanschaffen met een bijdrage uit de actie ‘Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst’ van Bakkerij Küster uit Leveroy. Verder zullen de 3 orkesten het laatste muziekstuk gezamenlijk uitvoeren rond 20.30 uur. Wij nodigen jullie allemaal uit om te komen luisteren.